Sivut

maanantai 29. heinäkuuta 2013

Ensikosketus






Vuosia sitten, kauan ennen kuin lasta oli edes läpällä ajateltu hankittavaksi, ostin kirpputorilta Eläinloton koska meillä oli samanlainen lapsena ja se huokui aivan valtavaa nostalgiaa. Siinä on kyllä kaikki osat tallella mutta tein siitä kuitenkin taulun lastenhuoneeseen, saahan ne sieltä sitten takaisin käyttöön heti kun lapsi oppii kyseistä peliä pelaamaan. Minä tykkään! Se nyt vielä etsii vähän paikkaansa mutta eiköhän se löydy kunhan saadaan muutakin tavaraa paikoilleen :)




23 kommenttia:

  1. Oijoi, myykö vr noita vaunuja? IHAN MAHTAVA! ja tuo lotto, niin nostalginen. Ostin itsekin tuollaisen, mutta olen jo hukannut sen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli joo vr-kaupassa, ostin kun tulivat alennukseen joskus tossa talvella, ihan huippu! :D

      Poista
    2. Näyttää olevan edellee, tarjouksessakin :) Tuolta:

      http://kauppa.vrgroup.fi

      Poista
  2. Hieno taulu! Minulla on omat vanhat muistipelikortit jemmassa ja pari kehystäkin odottamassa, josko tekisin taulut/taulun korteista. Vielä on tekemättä. Tässä on vielä vähän suuremmatkin linjat miettimättä uudessa kodissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on muuten kirpparilta ostettu muistipeli yksi, siitäkin sais ehkä kivan taulun, pitääpä laittaa harkintaan :)

      Poista
  3. Vautsi mikä huone, minäkin tahon! Itselleni siis. :)

    VastaaPoista
  4. Iloinen huone! Meijän K:llakin lottopeli oli niitä ensimmäisiä, joita alettiin pelata. Mutta ehkä ihan hyvä, että kortit ovat vielä taulussa jemmassa. Vois mennä vaikka parempiin suihin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä luulen kans, että parempiin suihin menisivät jos käsiksi pääsisi :D

      Poista
  5. Iloinen värikäs huone! Mun kasari pikkuveli ja -sisko pelas kanssa tuota lottoo...hyvä idea! Ite etin kirppareilta Afrikan Tähden pelipohjaa, haluisin sen seinälle. Kaupasta löytyy uusia mutta haluan kulahtaneen. Aiemmin postaamasi bambipeitto oli jäätävän ihana! Terkuin Teija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi kökkö, mä oon ostanut Afrikan Tähden kirpparilta askartelumatskuksi joskus, lähinnä niiden timanttien takia mutta oon leikannut myös sitä ite alustaa. Damn, siitä ois tullut hieno taulu, kuten sanoitkin!

      Poista
  6. Mahtava taulu, kerrassaan ihana! Itsekkin muistan kyseisen pelin, se oli yksi suosikeista kun mummolassa käytiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on tosi vahvat muistot tosta pelistä, ollut varmaan monien suosikki :)

      Poista
  7. Meillä oli sama peli! Mahtava idea laittaa vanhoja lautapelejä kehyksiin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on ollut varmaan kaikilla ainakin näistä kommenteista päätellen, huippu peli ja kivat kuvat :)

      Poista
  8. Ooh mullakin on tuo Eläinlotto vielä kaapissa! Ihana idea, nuo kortit on niin nättejä että ansaitsevat kehykset. :)

    VastaaPoista
  9. Oi miten ihastuttavan näköinen värikäs ja lämminhenkinen huone! Toivottavasti (ja varmasti) pikkujäbä viihtyy siellä :D <3

    VastaaPoista
  10. Eläinlotto! \o/ Se oli mun suosikkipeli lapsena, erityisesti rakastin ankkakorttia! Meillä odottaa se kans kellarissa seuraavan sukupolven pelihetkiä. :)

    VastaaPoista