Sivut

lauantai 29. tammikuuta 2011

Tämä ei todellakaan ole mikään ruokablogi

Mutta tähän liittyykin aasinsilta. No joo, tänään juhlitaan vähän viiveellä mieheni synttäreitä ja sitä varten piti tietysti leipoa.

(kuvat suurenee klikkaamalla)






Ja nämähän ovat:


Tadaa, jääkaappimagneetti!

Tuo on tosi kämänen mustavalkotuloste mutta kunhan saan aikaiseksi teetettyä kuvia oikeiksi valokuviksi niin sitten on sen verran selkeämpi että sitä en sitten julkaisekaan täällä, haha xD Mulla on tuollaisia magneettipolaroidkehyksiä, niin ja dymo.

Bonuskuvana minihampparikarkkeja. Normaalisti en ostaisi tuollaista yksittäispakattua paskaa mutta mikä sopisi paremmin 30-vuotissynttäreille?

14 kommenttia:

  1. Noi hampparit on just parhaita! Tulee mieleen ku lapsena kokos niistä yhen tosi ison.:D

    VastaaPoista
  2. Faline: Jep :D Ja niitähän oli sellasia isokokoisempiakin.

    VastaaPoista
  3. Mä jo katoin, että oot ottanu tatuoinnin... :D

    VastaaPoista
  4. Minä puolestani purskahdin nauruun tuosta kyltistäsi "TODELLAKIN SISÄLTÄÄ PÄHKINÄÄ". Saahan varastaa, saahan? :D

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: Jos jonku tatuoinnin joskus otan niin just tollasen!

    Karenina Unska: Tottakai saa varastaa :D :D

    VastaaPoista
  6. Hampparit <3! Oon monta kertaa miettinyt kaupassa, että ostanko..no ens kerralla kyllä ostan :D Ja mulle tuli niistä mieleen uimahallireissut lapsena, kun siellä kahviossa myytiin noita :D

    VastaaPoista
  7. Mäkin voisin ottaa tollasen tatuoinnin, pakaraan! Jep!
    Kakku näyttää hyvältä:)

    VastaaPoista
  8. Niinu: Saiskohan jotain sponssirahaa jos ottais tollasen tatuoinnin. Pakara toimis myös! Mutta vatsa on parempi.

    AnneVee: Niinpä! En malta oottaa että saan siihen värikuvan! Tietty vois tulostaa ihan vaan väriprintterillä (töissä) mutta noloo jos joku muu on tulostimella just silloin kun sieltä syöksyy kuva mun läskimahasta.

    VastaaPoista
  9. http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Kotimaa/1194664767626/artikkeli/saako+kakan+merkita+suomen+lipulla+.html

    Tulit jostakin syystä mieleen :D

    VastaaPoista
  10. Babooshka: Haha :D :D :D Tosin mäkin olen sitä mieltä että Suomen lippu ei ihan sovellut tuohon tarkoitukseen :P

    VastaaPoista
  11. Hahaa! Loistava toi magneetti! :)

    VastaaPoista