Sivut

sunnuntai 28. marraskuuta 2010

Välikevennys

Olin eilen ystäväni polttareissa. Meillä oli pukeutumisteemana lähiöirma. Tässä mun outfit.



(kuvat suurenee klikkaamalla niitä)

Muut Irmat


Lähiöirmatkin tosin poistuvat joskus lähiöistään ja menevät vaikka tankotanssitunnille. (Morsiamelle tietysti vimpan päälle tanssiasu)


Morsian veti niin sulavasti, ihan epistä että jotkut osaa kaiken heti!


Kun taas tämä kuva aiheutti miehelleni sellaisen huutonaurukohtauksen että oksat pois. Tosin itsekin nauroin vedet silmissä, jotkut (eli mä) eivät vaan ole niin sulavaliikkeisiä 8D


Pitänee treenailla liikennemerkeissä joskus.


Tuleva puusepän vaimo rakensi ehkä maailman hienoimman talouspaperirullatelineen!




Oli aivan tosi hauska päivä :) En malta odottaa itse häitä!

8 kommenttia:

  1. Must tuntuu et mä olisin viihtyny tuol! Ihme muuten kun ei näy tuol katujen varsilla naisia liikennemerkkejen kimpussa.

    VastaaPoista
  2. Peps: Varmasti oisit! :D Mä joskus luin jostain tankotanssijan haastattelusta että se treenasi aluksi liikennemerkeissä ennen kuin sai hommattua tangon kotiinsa.

    VastaaPoista
  3. tuo tankotanssi on kuulemma tosi kivaa. heh. mikä talouspaperiteline

    VastaaPoista
  4. Niina: Se oli tosi kivaa :) Ja joo, aivan paras talouspaperiteline!

    VastaaPoista
  5. Hahaa, kauniita lähiöirmoja! Tankotanssia olis kyllä hauska joskus kokeilla, tosin luulen etten jaksaisi roikkua siellä tangossa kahta sekuntia kauempaa.

    VastaaPoista
  6. Bubble: Nyt on kyllä ylävartalosta ties mitä lihaksia aivan totaalisen jumissa! Eli siinä laji jossa löytää taas uusia lihaksia mitkä voi tulla kipeiksi. Oli joo rankkaa silleen mutta kyllä tuollaiselle alkeistunnille kannattaa joskus koittaa päästä, oli tosi hauskaa eikä tosiaan mitenkään mahdoton koreografiakaan (vaikka ite en kauheen hyvin vetänytkään mutta mä olenkin kömpelö läski).

    VastaaPoista