Sivut

tiistai 9. marraskuuta 2010

Magic yarn ball

Koska olen viime aikoina heittäytynyt oikein joululahjaideabloggariksi niin lisätään vettä myllyyn! Tämäkin on Swap-bot -vaihto ja sen nimi on magic yarn ball. Tarkoituksena keriä lankaa siten että sisälle jää erinäisiä ylläreitä. Miten ihanaa? TODELLA! Katselin Flickristä millaisia on aikojen saatossa tehty ja aika paljon niihin on kamaa tungettu. Ensin ajattelin että mulla on säälittävän vähän tuota roinaa mutta sitten katsoin tarkemmin niitä kuvia ja aika monella oli tosiaan kaikkea "paskaa" laitettu, mä yritin panostaa sekä laatuun että saajan intresseihin (toivelistalla oli mm huulikiiltoa, purukumia ja apinoita).

Vastaanottaja tykkää limen vihreästä, otin sitten Nallen kukkaketo -lankaa. Itselleni en ostaisi (ei Nallessa varsinaisesti vikaa mutta tuo valmiiksi kuvioitu lanka ei oikein ole mun juttu) mutta ajattelin sen olevan mukavan eksoottista Yhdysvaltoihin. Tuossa ei näy kauheen hyvin nuo aivan mahtavat ompeluteemaiset napit (oikeassa reunassa)! Kun näin niitä (Sinelli), ostin heti niitä monta settiä kun oli niin kivoja. Eli ehkä vielä jossain yhteydessä näkyy paremmin. Toi pöllösysteemi on taikapyyhe, ne on niin mahtavia 8D



Jäi vähän rumasti toi smile booster törröttään mutta samapa tuo. Oli pakko keriä pitkulainen jotta se mahtuisi laatikkoon joka vielä menee maksikirjeenä eikä siis pakettina mikä olisi kalliimpi. Kallis tämä sisältökin kyllä on, paree sitten että saan itse kivan kerän joltain!



Unikkoboksi, niin junttia 8D

8 kommenttia:

  1. Vähänkö mainio! Ja ne napit on mahtavat, en ole vielä ehtiny kattoo meidän Suomalaisesta et onko siellä kun oon istunu kotona flunssassa.

    VastaaPoista
  2. Ihan parasta! Ja tosiaankin loistava joululahjaidea. Tiedän ainakin yhden tytön, jota voisi lahjoa tällaisella. Nyt mun täytyy vaan kautta rantain saada selville, että lukeekohan sekin sun blogia, koska en panisi pahakseni jos joku suunnittelisi samanlaista mulle :D

    VastaaPoista
  3. Hei kiva idea :) tulee mieleen ne paketit kun joskus ala-asteella revittiin niitä hajalle pikkujouluissa. Ideana oli että kaikki oli piirissä, musiikki soi ja paketti kiersi. Musiikin loputtua se henkilö jolla paketti oli, sai alkaa repimään sitä auki ja sai kaikki pikku lahjat mitkä kerkes löytää :D tottakai sitä sai repiä kynsin ja hampain kun oltiin eka teipattu niin julmetun tiiviiksi x) tuommonen vois olla kiva vaihto järkätä vaikka iteki... tai hei, järkkää sinä niin osallistun :D

    VastaaPoista
  4. Hei, mahtavaa! :D Ainakin ensi äitienpäivänä pitää muistaa tämä! :D

    ps. kovasti niin toivoisin, että olisin tuon lahjan saaja! Tuommosia paketteja ilolla ottasin vastaan vaikka kuinka olisi muka-juntti-unikko-laatikko sen suojana :D

    VastaaPoista
  5. Olis niin mahtavaa saada tällanen.:) Tonne vois kyl laittaa vaikka mitä kivaa sekaan.8D

    VastaaPoista
  6. Punanen: Meidän Suomalaisesta loppuivat jo kun mä vähän hamstrailin xD

    Inari: Mua ärsyttää kun ei ole oikein ketään kelle tällaisen antaisi joululahjaksi :D Mut siis joo, aivan parhain juttu koskaan tämä tällainen magic lankaboltsi!

    Bermudan Jenni: Mä en järkkää koska pelottaa se että pitää toimia järkkääjänä, heh. Mut järkkää sä niin mä osallistun ;)

    Madam B.C.: Liity swap-bottiin, siellä on tällainen vaihto ainakin joulu-, tammi- ja helmikuulle. Tämä oli marraskuun vaihto :] Mä liityin jo joulukuulle eli oon saamassa kaksi kerää, en niin malta odottaa!

    Faline: Olis ollut niin kiva laittaa vaikka mitä mutta tosiaan ne postimaksut jenkkeihin on niin korkeita ettei ihan voinut ranttaliksi pistää. Mutta tää on kyllä niin siistiä!

    VastaaPoista
  7. Hahaa, hauska vaihto :D Tuota ois niin jännä kääriä auki!!

    VastaaPoista
  8. Emma: Niinpä! En malta odottaa että saan omani!

    VastaaPoista