Sivut

torstai 26. elokuuta 2010

Lomalaisen arkea

Mulla on lyhyt loma tässä (olinpas vaatimaton, KAKSI VIIKKOA!!! Lomarahavapaata, täyspitkä 4 viikkoahan oli jo kesäkuussa, möh möh) ja olen jo pari päivää pyhittänyt ihan vaan pelkästään oleiluun. Eli olen neulonut ja käynyt jumpassa, neulonut ja käynyt jumpassa jne. Tänään kävin pitkästä aikaa swap-botissa katsomassa, olisiko siellä mitään mihin voisin osallistua samantien. Satuin ikäväkseni huomaamaan että just viime viikolla oli sulkeutunut neulegraffitivaihto! Siis en kestä! Olen pitkään miettinyt että sellainen olisi niin kiva ja melkein jo joskus ajattelin järjestää sellaisen itsekin mutta en ole ollut täysin vakuuttunut että riittääkö mun aika sellaiseen organisoimiseen. No mutta, voihan sitä ehdottaa privatevaihtoakin. Askartelunnälkääni osallistuin kuitenkin lautapeli-ATC:hen ja väsäsin kaksi Afrikan tähti -teemaista. Olen siis kirpparilta hommannut Afrikan tähden (joka on muuten huonossa kunnossa eikä muuten maksanut paljo paskaakaan jos tästä nyt joku kauhistuu) ihan vain niiden rosvolätkien ja "arvotimanttien" vuoksi koska tekisin niistä koruja. Hyvä että tuli käyttöä vähän niille muillekin. Ei varmaan kannata kuitenkaan selventää vastaanottajille että se on sellainen perinteinen suomalainen peli missä valkonaamat kilpaa ryövää Afrikan rikkauksia.

Aika tylsän yksinkertaiset niistä tuli mutta jotenkaan ei jaksa huolettaa koska tiedän että itse saan kuitenkin taas jotain aivan uskomatonta paskaa. Siksi en nyt ole enää niin swap-botista intoillutkaan koska aika shittiä sieltä postiluukusta tipahtelee. (Tosin nappivaihdot ovat olleet jees ja on siellä muutama muukin kiva ollut mutta kuitenkin...)


Jotta postaus ei jäisi vain tähän, näytän myös miten Norsis leipoo sämpylöitä. Turha varmaan edes mainita että ei ihan mennyt kuin Strömsössä.


Semmosta.

8 kommenttia:

  1. Jotku tuntuu ottavan nuo swap-botin jutut hirveän tosissaan. Sain tässä kommentin, että oisit voinu yrittää vähä enemmän. Huvittavaa jotenki :D

    Mä muuten osallistuin siihen neulegraffittivaihtoon, saa nähä mitä sieltä tulee, ja mihin ne sitten lätkäsee.

    VastaaPoista
  2. Samettinyytti: Törkeetä :D Siis oikeesti, toi on kyllä niin huvittava mesta. Hemmetti, harmittaa niin paljon että missasin sen neulegraffitivaihdon, aaaargh!

    VastaaPoista
  3. Mun blogissa on sulle tunnustus :)

    VastaaPoista
  4. Heh.. tuo sämpyläyritys näyttää oikeesti jopa pahemmalta kuin mun :D:D

    VastaaPoista
  5. Joo siis kaadoin vahingossa kulhon ja puolet lensi pöydälle, lisäilin kaikkea vähän ja kulho tuli niin täyteen ettei jauhot enää mahtuneet. Lopulta tein taikinan tyyliin boolikulhossa xD

    VastaaPoista
  6. Minä ihmettelen Swap-botin foorumia lukiessani usein sitä, miten jotkut tosiaan ottavat niin tosissaan ja skitsoavat siitä, kun joku tulostaa tietokoneeltaan (itse piirtämiään/maalaamiaan/tms) kuvia ja massatuottaa samanlaisia ATC:ita tai muita kortteja eikä edes numeroi niitä sarjaksi. Mitä penteleen väliä, kysyn minä... Toistaiseksi en ole itse saanut vielä huonoa palautetta mistään enkä itsekään saanut mitään kelvotonta roinaa. No, yksi kirjanmerkki oli vähän huono, kun siinä leimatun kuvan väri levisi ja suttasi, mutta sain pyyhekumilla siistittyä sutut ja kontaktimuovilla pidettyä lopun leimausmusteen paikoillaan.

    VastaaPoista
  7. Saoka: No siis mua kyllä just ärsyttää sellainen massatuotantomeininki ja että lähetetään vaan kuorellinen paskaa tms. Mä olen kyllä saanut melko paljon ihan vaan sellasta "suoraan roskiin" -kamaa ja vituttaahan se. Oon kyllä antanut kaikille kuitenkin hyvät arvostelut koska oon kiltti. Ärsyttää esim kun mun profiilissa lukee että vihaan teetä ni silti lähetetään teepusseja "extrana". Mut joo, en silti ymmärrä sitä hillitöntä nipotusta ja vouhotusta mitä siellä on. Aivan käsittämätöntä niuhotusta milloin mistäkin.

    VastaaPoista