Sivut

lauantai 11. huhtikuuta 2009

Kevätpäivä Kankaanpäässä (hurjaa! :D )

Kävin Knittapötkylöidän kanssa Kankaanpäässä. Laitettiin parit neulegraffitit ja ajoin hemmetin pitkästä aikaa autolla ;D Todistusaineistoa tässä:

Mun tekemä:




Knittapötkylän tekemä:


Mun tekemä:


Knittapötkylän tekemä:




Ja tässä tämä mahtava autolla ajo -osuus! :D En ole ajanut hemmetin pitkään aikaan ja kaiken lisäksi auto, jolla useimmiten ajan, on dieselkäyttöinen ja siksi noi liikkeellelähdöt on vähän mielenkiintoisia bensajutun kans. Lisäksi jarru otti PIKKUSEN äkäsemmin kiinni kuin siinä vanhassa rakkineessa, jolla oon tottunut ajaan ja jossa siis jarrua saa polkea ihan tosissaan ennen kuin mitään tapahtuu toisin kuin tuossa! Auton omistaja (ei mainittu tässä tekstissä) ei ikinä missään olosuhteissa ole mun antanut ajaa autollansa, mutta nyt sain luvan tuossa parkkiksella vähän kaasutella. Mutta kuulemma jos autossa ilmenee MINKÄÄNLAISTA vikaa seuraavan viiden vuoden aikana, olen syypää sitten minä xD

5 kommenttia:

  1. Mä nauran ihan oikeasti vedet silmissä tuolle auto-osuudelle, siis LOL :,DDD!

    VastaaPoista
  2. Ihana tuo pyörivässä häkkyrässä oleva! :)

    VastaaPoista
  3. Salka: voin näyttää sulle noi pätkät joskus sensuroimatta, kun auto valuu eka taaksepäin ja sit hillitön möööööööööööööööööööyrrrr, kun tosiaan oon vähän heikonlaisesti kokemusta bensa-autolla liikkeellelähdöstä xD

    Sea: Kiitti :) Oisin halunnu laittaa johonkin noista häkkyröistä, mutta ei ollut sopivan kokoista niin piti laittaa keskelle. Mutta hieno se siinäkin on :)

    VastaaPoista
  4. mikä toi huuto oli :D

    VastaaPoista
  5. Rääkäisy tuli siitä kun jarru otti kiinni aiemmin kuin olin olettanut koska olen tottunut ajaan autoa, jossa sitä jarrua saa polkea ihan tosissaan ja nyt pienellä hipaisulla jo pysähtyi ja pelästyin sitä. Nainen ratissa xD

    VastaaPoista